söndag 20 december 2009

Jag har scrappat med Sassas monster-papper. Oh va fina de är. Jag gillar skarpt. Massor av färger som passar så bra till barns kläder! Jag kan ju inte sluta tjata men Paperdoll-alfabetet är ju bra för fint! Favvo favvo! Idag vann jag ett Marigold på tradera. Äntligen! Blev lite dyrare än tänk, men ungefär samma som det jag aldrig fick. Så totalt är det ju rätt dyrt! Men men.. vill man ha nåt. Nu hoppas jag verkligen att jag får hem det, annars kommer jag tro att det vilar en förbannelse över det!





Jag gjorde några kort oxå av monster-papperna.



Idag gick jag av tidigare från båten. Skönt, men shit va jag var trött. Fick jobba över in på natten, så det blev inte så mkt sömn. Inte heller när jag kom hem. Att jag gick av tidigare berodde på att Carolin (ålandskompis) var hemma om en sväng, så då ville jag passa på att träffa henne. Trevligt som vanligt. Hennes mor hade fixat värsta jul-lunchen. Gott. Första julmaten i år! Sedan ikväll har det varit julmys hos Marika (barndomskompis) och så spelade vi julklappsspelet. Andra gången jag gjorde det så det var kul!



1 kommentar:

Tette sa...

Så läckert!!!
God Jul och Gott Nytt År!
Hälsn Tette