måndag 28 december 2009

DT

Åh, denna har jag ju glömt att lägga ut. En LO som jag gjort till Reprint och deras skiss-tävling. Inte riktigt min typ av papper, men tyckte de är fina ändå och de passar bra till fotot. Det är det som är kul med att va DT hos Reprint, just utmaningen att använda saker som jag inte är van vid.

Idag står städning på progammet. Har försummat hushållet lite nu över julen! Inte bra. Skitt och dant är det nu! :/ Tänkte jag ev ska scrappa lite oxå. Har ett uppdrag från Reprint som ska va klart vid månadsskiftet - vilket är alldeles snart!!!

1 kommentar:

SAn sa...

Jag har inte läst böckerna tyvärr. Men jag har hört att dom ska vara jättebra. Så fort jag kommit in i bokläsar-känslan igen så får jag väl ge mig på dom :)
Det är ju ofta så att böckerna är mer välformade och bättre än filmerna.