måndag 14 december 2009

arg

Hade lite grejer för mig igår, men kom ändå till skott att scrappa lite. Två LO:er och två kort. Inte illa. Tyvärr är det ju så himlans grått och mörkt så det blir inget vidare att fota LO:erna... Åter igen -spillbitar. För en gångs skull har jag blandat papper från olika serier och märken. Förr gjorde jag det jämt, kan inte komma ihåg att papper såldes i serier på det viset som det gör nu, men det kanske det gjordes.






Signe fortsätter att göra framsteg i rasande fart. Jag är helt förstummad (och glad!).

1 kommentar:

Leonard sa...

Hej! Förlåt igen att jag inte svarat på alla kommentarer, men jag är fortfarande sjuk så jag har helt enkelt inte orkat gå igenom alla och svara.

Jag hoppas i alla fall att allt är bra med dig, och att du får en trevlig vecka :)

Leonard