måndag 9 november 2009

Tomtenisse.

Åh vad jag gillar detta fotot! Ali är så söt och ser så förväntansfull ut! En riktig linslus är hon och poserar nästan alltid duktigt för mig. Denna LO:en gick nog i en handvändning att göra, med tanke på bara ett papper, förutom fotomattan,stickers och stansat. Gillar den ändå, även om den är enkel. Det ända som saknas är lite chalk på bokstäverna.



Idag är jag sjukling. Feber och skit. Mår förvisso rätt bra just nu, men tänker ändå ta det extra lugnt idag. Kanske lite scrapping och redigera bilder. Lagom ansträngande.

2 kommentarer:

Emma sa...

Hallå där!
Att göra bloggen fin var enkelt, två små klipp och klistra bara. Uppe i mitt vänstra hörn finns en liten text, klicka på den och sedan är det bara att välja och vraka mellan olika bakgrunder. Sedan kopierar man en länk och klistrar in den - superenkelt om man har blogspot. Finns en beskrivning hur man gör på sidan.

Lite pyssel under lördag skulle sitta fint, du är så välkommen så! Tar det lite spontant denna helg och sedan kör jag en riktig invigningsscrap med en riktig inbjudan senare. Vill inte dra på för stort eftersom jag inte vet hur jag reagerar på vaccinet. Men ska du ändå till Ystad kan du ju ta en sväng om, om inte annat kan man ju alltid fika :-)

Krya på dig!

Emma sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.