tisdag 10 november 2009

skiss eller kiss?

Asså, jag tror väl att jag dör lite grann! Kompis ringde igår och påpekade ett stavfel i min blogg. Ist för skiss-tävling, blev det kiss-tävling! Hur pinigt är inte det? Då kan man ju undra om de som är här inne och tittar inte läser det jag skriver eller helt enkelt fått sig ett gott skratt och sedan klickat sig vidare. Det är nästan som att inte säga att man har skit mellan tänderna...

Oavsett. Ett litet kort. Min svarta dymo-rulle är slut och jag är för lat för att skaffa en ny, så på detta kortet har jag använt mig av en av stämplarna på kiten jag visat förrut.


Idag kommer föhoppningsvis balkong-mannen och monterar upp min blivande inglasade balkong. Nice. Tycker han kan komma hit nu så det kan bli klart.

1 kommentar:

Linda - www.knorrigt.com sa...

Tror att många bara kikar på bilderna och inte läser texter, i så fall bara skummar igenom. Det gick säkert obemärkt förbi. Hihi!

Jättefint kort!