fredag 27 november 2009

samling

Jo, det har scrappats lite. Dock till Reprint och det får jag inte visa. Har oxå gjort klart den jag påbörjade när jag var hos Emma. Det har varit så dåligt ljus så det har inte ens varit lönt att fota! Idag är första dagen jag känner att lite inspiration är på väg. Insåg att det är knappt en månad till julafton och jag har ju en del att scrappa till dess!!! Dags att sätta fart? Jag har alltid jobbat bäst under press, så det är väl bara till att sätta igång. När jag bodde i Ystad så hade jag oxå brott med nåt, snacka om att jag scrappade i expressfart då! :)



En bild från början av året när pippiarna och jag bodde hos päronen. Den här ljuslyktan var en favorit-samlingsplats. De satt ofta och konfererade där. Efter att jag skaffade fåglarna har jag inte behövt titta på tv, de är så underhållande. Alltid en massa bus för sig!

Inga kommentarer: