tisdag 3 november 2009

I love knappar

Så är såg det ut igår när vi satt och scrappade. Det behövs rätt mycket plats för att få plats med allt. Så skönt när man kan bre sig lite oxå!



En av LO:erna som blev till igår. Har kollat lite i Scrapbooking Trends tidningar och blivit inspirerad. Skissade av några LO:er som jag gillade, såklart är det inte ens i närheten av hur LO:en i fråga såg ut, men jag kom igång iaf. De här Basic Grey papperna (som jag inte riktigt vet vad de heter, Lemoande?) är verkligen favoriter. Tycker de är helt ljuvliga. Vill nästan bara äta upp dem!



Har varit på ett morgonpass på gymmet och börjar bli lite hungrig. Funderar på om jag ska dra mig iväg och handla de där ingredienserana som behövs till den goda kycklingsoppan vi käka på Grodans träff. Har redan förberett kycklingen, så den borde inte ta så lång tid.

1 kommentar:

Linda - www.knorrigt.com sa...

Underbar layout!! :) Jag gillar också knappar, man kan göra så mycket med dem.