lördag 28 november 2009

hugg-pippi

Ibland är Uno bra på att posera, då blir jag glad. Extra bra tycker jag att det är när de/jag får till att bakgrunden är bra. Ok, denna kanske inte är jättebra, men det är lite mer färg än bara min vita vägg.

I mina försök att få Signe tam så får jag offra min högra hand. Hon är duktig på att hoppa upp på handen, men på senare tid har hon börjat hugga mot mitt pekfinger och hand. Inte alls särskilt skönt! Just nu har jag fullt med bitmärken på min stackars hand. Känns som att det är lite svårt att lära henne att hon inte får göra så! *suck*



1 kommentar:

Lajl sa...

Tycker de är finast när bakgrunden bara är vit eller liknande, då kommer ju själva motivet mer i fokus. På denna bilden försvinner ju nästan Uno i leksaken bakom.

Fast samtidigt kan de ju vara tråkigt o se helt förstelt ut om de de bara är en sak o resten enfärgat.. kul o hitta fler o fler detaljer i en bild var gång men tittar på den. om du förstår hur jag menar.