måndag 30 november 2009

Herrman

Så glad jag blev igår. Mutti och jag var i stan på julskyltningen och i ett stånd hittade vi såna inne/morronskor som jag bara älskar. Har knappt vågat använda mina för att jag varit rädd att de ska slitas upp. De jag redan har har legat undanplockade i flera år och det var en slump att jag provade dem. Just för att det var länge sen de köptes så har varken jag eller mutti kommit ihåg var de blev inköpta nånstans. Nu hittade jag såna iaf och passade på att köpa två par! :)


Herrman (se bild) kliar sig för fullt. Det ruggas som aldrig förr här hemma. Dock tycker jag att Herrman ser lite halft avliden ut när han ligger så här!

2 kommentarer:

Articsisters sa...

Hej!

Helt underbara små fåglar du har. I olika färger också.Härligt

Vi kunde inte låta bli att göra lite nya julstämplar även om vi vet att det finns så många därute. Titta gärna in om du har möjlighet eftersom vi har lagt ut en hel del inspiration. Samt glöm inte att ladda ned den svenska kalendern för 2010. Den är gratis.

Lisbet

Denise sa...

Hahaha!! ja jag såg bilden först innan jag läste texten och tänkte.. Oj..fågeln har dött!