torsdag 5 november 2009

Finbesök

Ännu en gammal LO. Väldans pastellig! Hade ju gott kunnat använt mig av lite mer chalk på denna LO:en om jag ska va lite kritisk.


Har varit och tränat och är helt slut nu. Funderar nästan på att gå och lägga mig redan. Ska ju faktiskt upp tidigt imorron - jobb.



Idag har jag haft finbesök av Tina och i och med det så har det blivit städat i lägenheten. Fick ett ryck och gjorde i ordning min klädkammare. Allt var bara intryckt och låg huller om buller. Nu är det fint och man kan till och med få plats själv där inne! Det jag speciellt gillar med min lägenhet är att det finns så mycket förvaringsutrymme! En klädkammare, fyra inbyggda garderober och en städskrubb. Har dessutom skafferi i köket som hålls svalt. Kan det bli bättre?

1 kommentar:

Lajl sa...

hey jag skulle ju få lite utrymme höll jag på att säga o kom på att jag fått. haha. du är bäst!