fredag 23 oktober 2009

Ullared

Två gamla LO:er till. Gjorde med några av mina favoritpapper just då. Tycker de är rätt fina fortfarande, men det finns ju så mkt nytt fint nu oxå! När jag ser detta alfabetet tänker jag på mitt förlorade Marigold. Det var rätt likt dessa bokstäverna. Tyvärr fick jag ju aldrig det och det har bara varit strul med kontakten med säljaren... Tråkig... Kanske sånt man får räkna med nån gång.



Idag har jag och Jeanette varit en sväng i Ullared, fick handlat en hel del. Mer än förra gången iaf, emn sist missade jag ju hälften för att jag letade efter scrapavdelningen som inte alls var en avdelning och knappt ens en gång!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var jättetrevligt att träffa er igår.
Fina grejor du gör.Har du hittat vår utmaning?
Hälsa Jeanette.
Lucienne/ Grodans