fredag 9 oktober 2009

swescrap

Denna LO:en gjode jag efter en utmaning på SWEscrap. Är inte helt förtjust i den här typen av LO, men knappt några papper eller nåt. Så jag tycker att den blev sådär bra. Lite störigt att jag råkade förminska bilden så mycket, såklart sparade jag inte originalbilden! Baah..


Så himla härligt det är när det är soligt på morgonen/förmiddagen. Jag blir så pigg och glad. I somras så stod solen så högt att den inte sken rakt in i lägenheten. Skönt! Nu när den är lägre står den rakt in i vardagsrummet på eftermiddagen. Gillas inte. Så himla varmt det blir, och så bleker den mina möbler. Fast jag har hellre sol än ingen sol!

Kl 12 går jag ombord idag. Lagom kul. Får hoppas att det inte blir mer blåst. Fick så det räcker och blir över sist!

1 kommentar:

Myamia sa...

jag tycker att den ser jättefin ut. du skickar väl in till swe, eller laddar upp på flickr så att fler få se??? ;) kram