måndag 12 oktober 2009

Snöäventyr

Efter att jag kunde använda mina nya stämplar, så var jag ju tvungen att scrappa lite. Bl.a. det silvriga runt kanten på LO:en och det silvriga nätet är stämplat. Fick ta fram den pensionerade värmefönen för att torka färgen. Blev jättenöjd med denna LO:en. Ibland hittar man papper som verkligen passar bra till fotot, vilket jag tycker jag har gjort här. Mina snöflinge-brads har jag varit av med till och från, men som tur var låg de rakt framför ögonen denna gången.


Idag ska mor och jag en sväng till mormor. Kul! Verkar bli fint väder idag oxå. Ska nog ta med mig kameran och fota lite längs vägen.


4 kommentarer:

Cattis sa...

Klart du ska vara nöjd! =) Den är jättesnygg!

Kram

Leonard sa...

Hej! Har dragit igång en "Music Awards" på bloggen, rösta gärna på din favorit! :D

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

Leonard

Jeanette sa...

Hej!
Jättesnyggt!!!
Nu e jag oxå scrapsugen...

Kramen
// Jea

maxell sa...

Skithärliga färger här. Me like - a lot!

Å så coolt att flingorna råkade ligga framme. Det passar så bra! Åsså tokgillar jag också det där rutmönstret av just den anledning som du använder det till. :)