söndag 4 oktober 2009

Sista bloggparty-bidraget

Mitt sista bidrag till bloggpartyt är en lift av Essmos LO. Det jag blev inspirerad av att lifta var det rullade pappert. Jag har sett att andra har gjort det på sina alster, men har aldrig provat själv. Såhär blev min LO:

Ja, då var jobbhelgen över. ÄNTLIGEN! Har det gungat eller har det gungat? Har nästan avlidit! Inget vidare alls. Just nu gungar hela min lägenhet! Inte alls skönt! Men men, vi kan ju hålla tummarna att det inte är lika hemskt nästa helg!

2 kommentarer:

Essmo sa...

Vilken fin layout! Jättesnygg!
Tack för att du ville vara med på min lilla utmaning,
kram K .

Diana sa...

Jättefin LO! Såna där pappersrullar är himla fina!

Du frågade om telådan i min blogg. Jag sökte på "telåda" på Slöjddetaljers hemsida och då kom den upp. Artikelnr 4926. Fanns en med fyra fack också artiokelnr 8303. Lycka till! :)