torsdag 1 oktober 2009

queen B

Igår scrappades det lite. Blev inspirerad av nån utmaning på SWEscrap. Där var nåt med att använda spillbitar och så var där någa LO:er där dt:na scrappat efter det. Denna LO:en blev inte alls som utmaningen där, men fick idén till den därifrån. Alla dessa papperna är från ett ark. Gillar dem, men har inte riktigt vetat vad jag ska göra med dem. Men nu så.. Tyckte LO:en blev lite rolig. Udda för mig med. Vilket jag gillar, då jag har varit lite trött på min stil ett tag nu! Tycker kusin vitamin är så söt på denna bilden med.


Nu ska jag snart slänga iväg mig till gymmet och gå på body combat. Är så himlans trött idag, men det får gå ändå. Har täningsvärkt till tusen efter i tisdags och igår, men men, nåt får man tåla!

4 kommentarer:

UlrikaT sa...

Den här blir jag glad av! Vilka härliga färger, en riktigt happy-LO!

Peet sa...

oh, so beautiful Maria!!!

Ulle sa...

Så fin! Vilka härliga färgkombinationer!

Leonard sa...

Hej! Har inte bloggat så mycket på sistone, har haft en hel del att göra med skolan! Ska försöka skriva oftare nu i alla fall :) Hoppas du haft en bra helg! Trevlig söndag kväll =)