onsdag 28 oktober 2009

paperdoll

Vår Norge-beställning har kommit och jag beställde bl.a. detta alfabetet - paperdoll. Så fint det är. Nytt är det visst. Kollade igenom hemsidan snabbt innan beställningen skulle lämnas in och gillade detta på direkten även om jag aldrig sett det förr. Ser fram emot att använda det. Kanske jag orkar scrappa imorron? Kliar lite i fingrarna.



Idag har det varit en seg dag. Huvudet har varit bättre, men har varit himla trött och det känns som att huvudet väger 20 kg - tungt med andra ord! Har iaf orkat diska och lagat mat idag. Ska jobba till helgen och ska ha en som ska gå bredvid så jag måste verkligen må bättre till dess!

1 kommentar:

K8an sa...

Ohhh har köpt det med, visst är det underbart :) fick det iof. inte fråns nu i helgen...

Kul att du gillade en av mina skisser :) Skicka gärna en länk om du tolkar den, vill ju såklart se :D