onsdag 21 oktober 2009

Nygammal LO!

Ojoj... Satt och kollade igenom mina scrappade alster som jag har på datorn. Hittade flera stycken från Alexandras och Elias första album som jag inte visat. Hade helt glömt bort att jag gjort dem oxå. Jag kan komma ihåg hur fina jag tyckte alla LO:er var när jag var klar, tycker fortfarande att de är fina, men snacka om vilken skillnad jämfört med nu! Helt galet! På vissa kan jag undra nu vad jag tänkte på när jag kombinerade vissa av dekorationerna och jag kan verkligen se att jag hade begränsat med material. Aja, alla har vi varit nybörjare.



Jag kan inte förstå att tiden går så fort framför datorn, men så sakta när man städar! Tiden har bara rusat iväg idag! Men nu tänkte jag ta tag i hemmet. Städa, diska och röja all skit jag strör överallt!

Inga kommentarer: