torsdag 1 oktober 2009

hjärte-kort

När jag gjort "our family"-LO så passade jag på att göra ett kort samtidigt. Eller ja.. inte samtidigt.. Efteråt. Haha... Jag är verkligen inte "hjärtig" av mig, men får ju erkänna att det passar ju bra till färgerna och kortet. Som vanligt, inget avancerat, men tyckte det blev rätt fint ändå.



Scrappade igår oxå. Ligger verkligen i känns det som. Just nu är det ju så himlans grått och tråkigt ute så att fotoa LO:erna lär väl inte blir så bra...



Annars?: Då var det slut på ledigheten. Imorron går jag ombord igen. Känns rätt ok ändå. Känns som att det var aplängesen jag jobba helg.

1 kommentar:

maxell sa...

Aah va snyggt. Så läckert med extra dimension där med små små "prickar". Gillar!

Å visst är det grått å trist ute. Här har även frosten kommit. Imorse var det nästan helt vitt ute - såväl på marken som i luften. Kallt!

Jobbar du efter schema eftersom du ska jobba helg? *nyfiken i en strut*