tisdag 13 oktober 2009

Heidi Grace gnuggisar

Woho! Så glad jag är. Som jag har letat efter de här gnuggisarna (heidi grace). Älskar dem. Har använt de små krypen mycket, men de har börjat ta slut. Stor sorg! Haha... Nu äntligen hittade jag dem dock. På e-bay! Har varit lite rädd att beställa där igen efter att jag inte fått mitt Marigold alfabet. Denna gången gick det iaf super. Beställde fyra stycken. Så nu lär de väl vara ett tag! När jag ändå var igång så hittade jag de nedan. Gillar gnuggisar med ord. Eftersom morbrors fjälla är amerikanska så passa engelska bra.




Har märkt att med tiden blir gnuggisar lite gamla. De verkar torka ut eller vad man ska kalla det för. Fäster inte så bra, eller så fäster det för bra. Har några med citat, man få jäklar i det gnugga och ibland fastnar bara pappert på dem ist för att de fäster ordentligt på pappert. Inte kul. Har pajat nästan färdiga LO:er för mig. Kanske ska reklamera. Borde stå hur mna förvarar dem bäst. Jag är ju gnuggis-lover och har hur mkt som helst. Vill ju helst kunna använda upp det!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

SHIT ASSÅ!!!
Måtte du ha fel...! Jag har ju EN HEL DEL gnuggisar, om man säger så... Vill väl inte påstå att jag är flitig med att använda dem - ÄNNU!

Kramen
// Jea

Anki sa...

Var hittade du Heid grace gnuggisarna har letat på ebay men hittar dem inte :( Har du köpt alla? :)

Kram Anki
som blev jätteförälskad i dem.