torsdag 8 oktober 2009

gnuggis-problem

Ojsan, så liten bilden blev...



Som sagt var, så var jag iväg och scrappa igår. Denna gjorde jag då. Så jäkla irriterad över gnuggisarna... Gnugga egentligen fast en annan test ovanför fotot, men så blev det helt snett. Flyttade upp fotot lite, så texten kom under. Gnuggade på ny text, då gnuggas inte allt i och det blir fult. Försöker rädda med att fylla i som gör att det blir ännu fulare. Fick flytta upp igen. Tredje gången gilt fick texten sitta under fotot. Fatta va irriterande. Tycker nog att den blev rätt fin ändå, men att det ska va sånt bry!

Gud va mycket jag har fått gjort idag och klockan är bara elva. Det är så det ska va. Har dammat, dammsugit, torkat av golvet, städat buren, vattnat, slängt sopor och källsorterat! Inte illa pinkat för att vara mig.



Nu tänkte jag ta mig en tur till stan. Har massa ärenden, för en gångs skull. Har till och med skrivit upp på lapp för att jag inte ska glömma nåt. Har en tendens att vara lite glömsk. Bara störigt när jag sen kommer hem och har missar hälften!


1 kommentar:

UlrikaT sa...

Ja gnuggisarna kan vara hemskt irriterande många gånger.. Har hört att dom ska bli bättre av att vara i kylskåpet men jag har aldrig provat.
Snygg LO , så fint med alla stjärnorna.