onsdag 21 oktober 2009

digidigidigi

Som sagt var, så går jag en digi-scrap kurs över nätet. Varje dag får vi nya saker att hitta på och nya tips. Har nys suttit och pillat lite med ännu en LO. Så här blev den:

Har fått gjort det jag hade tänkt göra idag. Funderar på om jag ska träna eller om jag ska sätta mig och scrappa eller kanske lägga mig i sängen en stund. Slutar väl med att jag sitter här framför datorn... Som vanligt!





Pippiarna har varit ute mycket idag. Smågalna är de allt. Signe trillade ner bakom lamell-gardinen innan idag. Hon hittade inte ut. Försökte hoppa ut genom fönster, vilket inte gick så bra... Lyfte på några lameller för att hon skulle hoppa ut, men hon verkade inte fatta. Tog fram min hand och hon hoppade upp (!!!) och flög sedan snabbt som attan iväg. Jag kan ju vara farlig, men bra ibland när hjälp behövs!

2 kommentarer:

Myamia sa...

skitläcker!

maxell sa...

Va skoj att gå en sån kurs. Det borde jag också göra.

Tokgillar färgkombon på denna. Så snyggt!