torsdag 15 oktober 2009

digi

Har suttit och digi-scrappat nu i nån timme. Går just nu Mikaelas digi-scrapkurs. Spännande. Känner att jag inte riktigt behärskar det helt... Har ju testat digi-scrapping nån gån innan, men såhär blev resultatet denna gången. Inget avancerat, mest för att testa lite olika grejer. Tar sin lilla tid må jag säga!


Nu är jag alldeles snart framme i sthlm. Mår lite illa... Både av gungandet och av att inte ha ätit så mycket. Kanske oxå av att jag suttit och glott på en dator i några timmar...

3 kommentarer:

Myamia sa...

jättefin. jag skulle oxå velat gått kursen men det finns inte tid helt enkelt. jag får försöka knåpa lite själv. :) kram

Linda - www.knorrigt.com sa...

Så fint du gjort! Jag har aldrig ens provat digi-scrap. Kram

wanel sa...

Var hittar du kursen? Låter jättespännande?

Om du har en länk får du jättegärna maila den till mig!

lena snabela tjohej punkt se