torsdag 29 oktober 2009

Glasa in

Ännu en LO från förr. Detta är oxå ett sånt foto jag gillar jättemycket. Synd att man inte hade stor-kameran då. Rätt kul att se vilka papper jag använde förr. Jag kör fortfarande med basic gray bakgrund, nu anävnder jag mig mer av olika kollektioner/serier på papperna. Förut köpte jag papper efter hur fina jag tyckte de var, inte hur de skulle kunna matcha, blandade olika märken. Det verkligen inte igår jag använde mig av mitt calvin-alfabet. Kommer ihåg att jag tyckte det var sååå fint. Tror det var det första jag köpte, förutom de som ingick i tängerna (har två). Nu vet jag inte om jag gillar det riktigt så mycket, finns så många andra fina nuförtiden.


Idag har jag mått rätt ok, undviker helst att prata och käka salt, starkt eller sur mat för då dör min mandel. Har orkat ta tag i lite saker. Ringde bl.a. de som glasar in våra balkonger. Han kommer och ska mäta idag. Ihh.. Spännande. Har funderat på det ett bra tag nu och efter ha sett grannens så ville jag oxå ha den inglasad. Mest för vår/höst/vintern, på sommaren lär jag itne kunna vara där ute med tanke på att solen står på min sida. Var ju inte där nåt i sommar heller för att det var för varmt även om den inte var inglasad!

1 kommentar:

Lilo sa...

Finfin layout! Kommer fåglarna kunna vara på balkongen? Törs man det??
Gillade paperdoll nedan. Är det QK?? Jättesnyggt alfabet!