måndag 21 september 2009

Uno snygging

Denna bilden blev jag supernöjd med. Inte för att jag förstår mig på kameran eller nåt än, men ändå lyckades jag med denna. Kul att för en gångs skulle ha nån annan bakgrund än bara vit eller min lite tråkiga och scrapovänliga tapet (brun) i sovrummet. Idag och resten av veckan kommer pippiarna att bo i sovrummer, där de kan vara ute hela dagen om de vill, då jag delar ut post. Har saknat dem idag och även ikväll, eftersom jag inte har haft dem kring mig alls...



City mailandet har gått ok idag. Känner mig sådär med det hela (typsikt mig). Vet inte om det är nåt för mig. Kan verkligen säga att jag hädanefter kommer att uppskatta min lediga tid!!! Har varit riktigt trött ikväll och kvällen har susat förbi. Snart dags för nattning redan.

Inga kommentarer: