torsdag 10 september 2009

Stökigt

Jag ahr i flera dagar velat scrappa, men rätt som det är har tiden runnit iväg och jag har inte gjort nåt nyttigt alls. Dessutom är det en enda soröra på mitt skrivbord och i pysselrummet, så jag orkar inte sätta mig och pyssla. Håller på att städa undan nu iaf. Nån gång måste jag ju få tummarna loss!

Såhär ser det ut just nu! Allt är framme. Att plocka undan efter mig är itne min starka sida!
Har två gardrober som jag kan proppa in grejerna i. Helst ska det vara snyggt och iordning. Har kommit en bit på vägen.
Denna hurtsen har jag "snott" på jobbet. Nä, inte riktigt, ringde och frågade om det var ok att jag tog dem. De ska riva vår gamla terminal, och det skulle inte förvåna mig om de kastar alla kontorsgrejerna. Då kan jag ju lika gärna få nytta av nåt av det.
Detta lilla kitet fick jag av Eva igår när hon kom förbi och hälsade på. Så himla bra present! Brads och knappar är några av mina scrap-favoriter! Man kan aldrig få för mycket!













Inga kommentarer: