torsdag 24 september 2009

plommon-pippi

Inte så mycket scrap för tillfället... Mer bilder på de söta dunbollarna. Frasse är rätt svag för frukt, har provarsmakar han plommon. Så söt han är med sin lilla tunga som sticker ut! Frasse är den som ser mjukast ut och som jag bara vill klappa på huvudet hela tiden, men det får jag inte... Han är oxå den som biter hårdast...

Igår tänkte jag ta tag i säljaren som inte skickat mitt Marigold. Eftersom det med båt kunde ta upp till tre månader så har jag avvaktat. När jag skulle in på min e-bay sida, så hade jag glömt mitt lösen - irriterande! Fick chatta med någon därifrån och fick ett nytt, när jag kommer in på min sida så var det mer än 90 dagar sen, och då kan man inte ge dåligt omdömme. Oxå irriterande. Känns som att den här historien är sååå mkt längre... men orkar inte skriva ner allt. Får kanske inse att det aldrig kommer att lösas, ska dock skriva till e-bay, och hoppas på det bästa.

Inga kommentarer: