onsdag 30 september 2009

our family

I måndags gjorde jag oxå denna LO:en. Gjorde den efter vad jag trodde en utmaning på bloggpartyt, men när jag sedan läste instruktionerna, så hade jag missuppfattat lite. Aja, det gör ju ingenting. Det blev en utmaning för mig ändå. Detta är verkligen inte färgerna jag brukar scrappa med och än mindre med vit bakgrund. Har svårt när det är för mycket vitt... De färgade papperna kommer från ett kort-kit. De var redan utskurna så det var bara till att placera ut på ett bra vis. Tyckte nog att den blev rätt ok, även om jag har vit bakgrund!


Åh tiden bara springer iväg och jag fastnar så lätt framför datorn! Som nu... Nä, kanske jag ska ta tag i livet. Städa, diska, motionera och sandpappra min bänk. Skoj skoj...

1 kommentar:

maxell sa...

Vit bakgrund kan vara effektfullt har jag upptäckt. Förut vägrade jag använda vit bakgrund. Svart är min favorit å vitt är alldeles för långt ifrån det. :) Men på senare tid har jag använt vitt flera gånger och jag börjar vänja mig. Dock är det väl så att jag oftast inte lämnar så stora vita ytor som kan störa. ;)

Gillar din layout. Den är vacker och harmonisk i sin "enkelhet". Den rosa och den röda färgen passar så bra med tanke på temat.