tisdag 1 september 2009

okreativ

Igår scrappade jag lite. Gjorde ett uggle-kort till och denna LO:en. Känner att ajg inte är jättekreativ just nu. Tycker det mesta jag gör ser lika dant ut. Dessutom är det inte riktigt lika kul att scrappa med foton man själv inte har tagit. Ska bli kul när mina nya foton kommer, inte jag som fotat dem heller. Men nu har jag tittat på de jag har så många gånger att jag behöver lite nytt...



Idag har det inte hänt så mycket. Har haft sjukt ont i huvudet. Blir så trött på det.

2 kommentarer:

Lilo sa...

Men jag tror nog dina foton från Crimson blev toppenbra va? Jag brukar vara nöjd. Jättefin LO! Hälsa pippisarna!

maxell sa...

Samma, men ändå olika. Jag känner också ibland att jag fastnar i samma lika, men samtidigt vet jag att jag inte gör det egentligen. Jag har för många detaljer för att det ska bli exakt samma lika. :) Dessutom är det aldrig fel heller att göra liknande för det kan innebära att man hittat något man trivs med och gillar.

Om du verkligen tycker att du fastnat i lika skulle jag rekommendera att du ger dig själv en utmaning som skiljer sig från det du tycker att du fastnat i. Skapa utan förväntningar eller krav. Låt det hela bara komma som det blir och låt det bli som det blir. Det ger en känsla som jag rekommenderar alla att uppleva. :)

Huvudvärk gillar jag verkligen inte för det gör, som du skriver, en så trött. Onödigt trött. Är du med på barrikaderna för att "avskaffa huvudvärken"? ;)