tisdag 29 september 2009

nycklar

Här om dagen hittade pippiarna ut i hallen. Där fanns det roliga nycklar att leka med. Fick någa bra bilder på dem där. Alltid kul. Kan vara lite svårt att få dem att göra saker, så man får varierade bilder. Dessutom är de inte särskilt stilla länge, så hälften av fotona blir suddiga eller så får man en flaxande vinge med...

Är lite seg idag, men har ändå hållt igång. Varit och handlat och lagat massa mat! Funderar på träning nu. Om jag ska, om jag inte ska, vad jag ska och när jag ska...

3 kommentarer:

Linda - www.knorrigt.com sa...

Hihi, sååå söt!!! :)

Lilo sa...

Trodde nästan först det var Mango. Han lekte också med nycklar häromdagen och jag fotade. Fast din bild är skarpare. ;) Kul med en gul pippi också! Hur många har du nu??

maxell sa...

Hehe. Det kan inte vara så lätt att fota pippi nej. Snyggt foto du fick till där.