lördag 26 september 2009

leksaker

Idag var jag på Ö & B av en slump och hittade massa bra grejer som pippiarna kan leka med. Inte så dyrt blev det heller, så jag är glad! På tal om Ö & B. Tycker det låter så dumt som dom säger i reklamen med Ö Å B, har alltid sagt bara Ö B. Inget ok imellan. Jag menar man säger väl inte överskotts och bolaget, eller?









Såklart är det ju leksakerna som inte är leksaker egentligen som är roligast. Satte samma några prislappar som jag skramla ihop efter Ge-kås. De är så goda att gnaga på! Favvo-leksaken. Billig och bra oxå!







2 kommentarer:

Lajl sa...

har oxå tänkt på de. va fan och:et gör i mitten?

maxell sa...

Jag säger nog både OCH. ;)

För hela namnet på det företaget är ÖoB Överskottsbolaget AB. Varför det heter då får vi fråga någon annan om.