torsdag 17 september 2009

intervju

Som jag brukar, har jag använt samma papper som på förra LO:en. Lika bra att använda när det ändå är framme. Känner mig rätt nöjd med denna med. Gillar papperna, även om det var ett tag sen jag köpte dem. Fick hem mina grejer från Scrapaddicted härromdagen och bland mina saker fanns bl.a. ett "gnuggis"-block, där de rutade rektangeln fanns i. Tyckte det piffade till LO:en lite. :)


Om 45 minuter ska jag på intervju för city mail. Spännande. Bara nåt jag sökte i förbifarten. Har alltid varit anti det med postutdelning. Men nu slog det mig att snacka om ett jobb med bra motionsmöjligheter! Jag kommer ha kvar mitt gamla jobb och detta är bara tänkt som ett extra. Kul att bli kallad iaf. Nu ska jag bara hitta dit. Konstigt nog kan jag inte hitta dem på eniro!

Inga kommentarer: