onsdag 2 september 2009

I think I like

Blev scrap igår med. Blev faktiskt nöjd med denna, vilket var på tiden! Det är så bra när man får till det med några spillbitar. Hatar spill - tar så mkt plats, och så vet jag aldrig riktigt vad jag har! Köpte overlays för 100 år sen som jag nästan aldrig använt för att det är synd att fördärva dem. Men nu så fick jag användning av en. Så typsikt när jag skulle klippa ut gnuggis-bokstäverna, så var s:en slut! Aja, det fick gå lika bra med ett z!



Såg en snutt på Hype innan och de visade en intervju med ett bandet Glasvegas. Har hört talas om dem förr, men aldrig hört så mycket med dem. Nu när jag ändå har spotify, så tänkte jag att jag kanske kunde lyssna lite på dem. I think I like.

4 kommentarer:

Tette sa...

LO:n är verkligen jättefin! Ha en bra dag.

ylva sa...

hej :)!

oj, vad du är produktiv :). jag vill också få ur mig sådär många fina layouter och kort ;). och så vill jag tacka såklart, för uppmuntrande ord, fastän det var en väldans många veckor sedan. bloggen har liksom legat och slumrat under sommaren *lol*.

hoppas allt är bra!

kram kram,

Marie sa...

görläcker layout! :)

Leonard sa...

Hej! Har lagt upp den nya designen nu, skriv gärna vad du tycker om den!

Trevlig helg!

Leonard