lördag 26 september 2009

höst-kort

Börjar känna mig lite tjatig.. Men som vanligt: När papperna ändå är framme kan man lika gärna göra lite till med det! Haha... Så igår gjorde jag två kort med samma papper och dekorationer som på LO:en. Som sagt var är jag inte så mkt för kort och därför blir det alltid rätt så enkla varianter. Kanske är det som man säger: Less is more? Själv tyckte jag de blev rätt så söta.


Idag kommer två kusiner hit och hälsar på. Ska bli riktigt trevligt. Har varit iväg en sväng och handlat till middag och efterrätt.. Såklart glömde jag glassen... Förvirrad? Ja! På tal om förvirrad så ni som är intresserade kan läsa om min majonäs-historia här och här. Snacka om total förvirring! Blir trött bar ajag tänker på det!

4 kommentarer:

Lisbet sa...

Nu har jag tagit mig tid att surfa runt genom ”min bloggrunda” – sida. Roligt att du är med på sidan. Många har frågat efter en blinkie så de kan länka tillbaka som tack för att de får vara med. Nu finns det en blinkie att hämta hem på; http://minbloggrunda.blogspot.com/

Jeanette sa...

Jättefina kort också!

Ha de så roligt ikväll!!

// Jea

Lajl sa...

båda är fina men jag gilla de översta skarpt.

du är duktig favvis.

maxell sa...

Visst är det smidigt att göra mer när sakerna ändå är framme. Jag får såna där ryck ibland jag med, men det är alltför sällan egentligen.

Snygga stilrena kort i härliga höstiga färger som passar till nästan vilket tillfälle som helst.