tisdag 15 september 2009

Ge-kås

Ja, det är inte så mycket scrappande just nu. Sortering av allt är på gång. Rörigt överallt! Har en miljon knappar! Inte för att det gör nåt. I love knappar!



Bar för att det ekar tomt på scrappat, så visar jag detta superenkla kortet! Det måste nog vara världens enklaste. Vik cardstok i bra storlek. Klistra fast en bit mönstrad. Knyt om ett band i matchande färg! Voila! Klart! Varför göra det svårare än vad det behöver va.



De här är världens skönaste "morron-tofflor"! Tänk att de bara har legat och skrotat i en låda. Fattade visst inte potetialen med dem! Undra var min mor kan ha hittat dem, vill ha fler. Nån som vet? Moren och jag var i Ullared igår, hon köpte förvisso andra inneskor till mig då, men inte lika snygga som de här!



Tror minsann och dar att det var vår snabbaste runda till Ge-kås! Vi körde ca 10 och var hemma kl 21. Det var en rätt så oplanerad tripp och gjordes oxå för utflyktens skull. Handlade inte supermycket som det är lätt att göra. Scrapping-avdelningen var sjukt liten, så liten att vi letade och letade. Hade ju till och med gått förbi den! Haha... Fanns dock en annan butik vid net on net som hade en hel del scrap, en del till lite bättre priser. Blev lite lessen, hittade inte mina favvo-gnuggisar som jag hade hoppats på skulle finnas där. :( Buhu...



Annars, hittade jag lite smått och gott. Två t-shirtar, natt-tshirt, lite pyssel som ska göras om till pippi-leksaker. Jag är nöjd.

Inga kommentarer: