tisdag 22 september 2009

Fler papper till samlingen

Nu har jag varit i farten igen och handlat! Alla dessa web-butiker gör mig galen. Dessutom skriver jag upp mig för att få nyhetsbrev från alla möjliga ställen oxå. Blir nästan lite stressad av alla "fraktfritt" och "30 % - rabatt". Vill ju bara handla hela tiden! Denna gången handlade ajg från Magdas. Riktigt snabb leverans får jag lov att säga. Blev helt paff när avin låg i brevlådan!



Bl.a köpte jag en del papper ur Amplify-serien från Sassafrass. Inte riktigt min typ av papper egentligen, men gillar dem för att de är så färgglada och passar så bra till bådae barn-lo:er och pippi-lo:er.
Sedan hittade jag denna serien från 3 bugs in a rug. Valde några av papperna därifrån med. Gillar! Inte så konstigt kanske när där är pippisar på några!


Det var just detta fina papper som jag föll för! Naaw.. Är det inte kärt!

1 kommentar:

Karin sa...

Underbart Pippi-papper! Märkligt så tok-glad man kan bli av lite papper....Hoppas du har det bra!
Kram