fredag 25 september 2009

Blogparty-lift

Nu har det scrappats igen. Fortsätter att scrappa med blogpartyt. Denna gången är det efter Alexandras instruktioner jag har scrappat efter, då man ska lifta någon av hennes LO:er. Jag har liftat denna. Som ni ser är det samma papper som jag har använt mig av, vilket ger lite höstig feeling. Jag blev iaf nöjd. Gilla att jag fick använt några av de matchande dekorationerna (prickarna) som jag köpt till papperna.


Annars?: Vaknade på riktigt bra humör idag! Kul! Kom iväg och tränade på förmiddagen och sedan har jag varit en sväng hos optikern och oxå gått en runda på stan och köpte två par skor! Så fattig jag blev av det! Buhu... Men den är inte ofta jag handlar sånt (även om jag älskar skor). På senaste tiden har det blivit mer scrapping-shopping.

4 kommentarer:

maxell sa...

Vilken härlig lift. Den gillar jag. Att använda samma papper och skapa något eget. :) Å praktiskt att använda de matchande tillbehören.

Cirklar btw. :) Apropå din kommentar om såna. Egentligen är det så att allt jag sätter på mina alster har en mening. Åtminstone för mig. Annars kommer de inte med. Ibland är det väldans långsökt, men det handlar alltid om ett sammanhang på något sätt.

Å va härligt att handla skor. det är bra att unna sig saker man behöver och gillar någon gång ibland.

Jeanette sa...

SUPERSNYGGT, MARIA!!!
Nu ska minsann jag oxå sätta mig och pyssla!

Kramen!
// Jea

alexandra-lindgren sa...

hej!
jag ber om ursäkt för att jag inte har svarat på så länge, men jag har helt enkelt inte haft möjlighet.
Din lift är verkligen superläcker, kul att du tom använt samma papper :)
tack för ditt bidrag :)

alexandra-lindgren sa...

till att börja med vill jag bara säga grattis. Titta in i bloggen om du vill veta varför ;)
kram