fredag 18 september 2009

Biltokig

Jag har gjort en LO efter en skiss på Bloggpartyt som pågår just nu. Denna har jag tolkat. Blev ju inte riktigt som skissen, men men... Så blir det oftast för min del. Bil-papperna köpte jag endast med denna bild i åtanke och tyckte den blev rätt bra. Det enda jag inte tänkte på var när jag gnuggade fast bokstäverna att g:et kom till att bli lite knasigt! Typsikt. Hade ju redan gnuggat på några avbokstäverna när det slog mig! Satt och funderade länge om kunde lösa det på nåt annat vis, men nä... det kunde jag nog inte. Irriterande.



De ringde från Citymail och jag fick jobbet. Woho. Spännande. Börjar klockan sju på måndag för att läras upp. Hihi... kul!

3 kommentarer:

Lilo sa...

Vilka fina tavlor du har!!! =) Och vad gulligt när fåglarna åt rödbeta. Det kan nästan bli läskiga hallweenlayouter av de bilderna... ser lite blodigt ut. ;)

Sofias blogg sa...

superfräck och lekfull LO!:) tycker det är en lite rolig detalj att g:et hamnar så. men vet hur det är lyckas ofta fippla till det när jag ska använd rub-ons, typ stavafel också..;) tack för ditt fina bidrag! Kram/Sofia

Reija sa...

vad kul att se dig anvanda dessa papper! jag har kikat pa dem men hejdade mig da jag har for mycket grejor redan. jag alskar g:et! det ar sana saker som man sjalv inte gillar men som ger en haftig effekt! jag gnuggade rubons pa plastfickan en gang och jag skrattar varje gang jag ser det...