fredag 14 augusti 2009

Sömmerska? I don´t think so!

En LO med uggle-papper från Kaiser. Blev helt kär i de här papperna, köpte två av varje för baksidan oxå var fin. Nu är jag så trött på dem efter att ha sett dem rent för mycket. Inte många foton som passar till just de här gröna nyanserna. Dock hittade jag detta fotot och det passade perfekt. Syns kanske inte så mycket, men jag har satt rhinestones på ugglornas ögon. Tyckte det piffade till det bra. Hade det inte sett dumt ut hade jag helst haft såna på allt jag gör!



Har precis lagt upp två par byxor åt pappa. Blev det bra? Nja.. inte direkt. Tror nog att pappa godkänner det ändå, han är inte så kräsen av sig. Han spar ju pengar på att inte lägga upp dem hos ett "proffs". Nu hoppas jag bara att jag har måttat ordentligt och benen är lika långa! Haha... Ska nog inte lägga upp fler byxor i mina dar... Varför kunde man inte lära sig sånt när man gick i skolan, tro?

Inga kommentarer: