måndag 18 maj 2009

Nya papper

Idag fick jag hem papper som jag beställde för ett tag sen. Det var lite blandat, men mest från Basic Greys Lime Rickey kollektionen. Shit så kär jag blev i de papperna. Tog inte riktigt alla, men nästan. Handlade från Skaparlusten. Tycker det är en bra butik att handla ifrån. Tyvärr så hade några papper kommit på vift från leverantören och det tog rätt lång tid att få papperna. Hade jag velat hade jag kunnat få en del innan och resten nu, men jag tyckte det var onödigt.



De här stämplarna har jag inte köpt, men vill ha. Till hör Lime Rickey, men har inte sett nån svensk butik ha dem. :( Nån som vet var de finns? Har kollat ebay nångång, men då var frakten orimligt dyr, så det struntade jag i då.

5 kommentarer:

Sanna F sa...

mmmmmmmmm vilka härliga färggranna papper!!!!! stämplarna e supersöta! Har inte sett dem någonstans tyvärr!
KRAM

alfons10elias sa...

scraproom.se har jag köpt mina....

(Favvis)Maria sa...

Tack så mkt för tipset!

Henrietta sa...

Vilka härliga papper!

Annie: sa...

Hallo! tack för tipset! nä faktiskt är det jag som har glömt att svara! fy på mig..
Men iallafall, jag vet inte ens om du fått en nytt kort med dina poäng på? Och du finns inte reggad i vår data på entre ju, så kan inte kolla upp vad du har för kort nr.. Men jag får ringa dom på HK o kolla, för visst kan nån annan få använda dom men då måste dom ju ha ett kort där poängen finns som jag kan dra... lång utläggning, men hoppas du hajjar..