tisdag 5 maj 2009

Marigold

Weee... Detta vann jag alldeles nyss på Ebay! Gick upp tidigt bara för att vara med i budgivningen. Tur var det för det blev lite krig precis i slutet. Så brukar det vara tycker jag. Man sitter och tror att man kammat hem det och så när det är en halv minut kvar så är det nån jävel som bjudet över och man blir helt stressad. Snacka om att det är lätt att man bara budar och budar och sen ojdå, det blev kanske mer än vad jag tänkt. Så blev det inte i detta fallet iaf. Är inte helt hundra på vad ett sånt här kostar i handeln, men har för mig att det är rätt dyrt. 82 dollar fick jag det för och det känner jag mig nöjd med. Det är ändå mamma som betalar, för jag ska få det i födelsedagspresent. :)

1 kommentar:

Annie: sa...

ÅTTITVÅ DOLLAR! det tyckte jag var rätt mkt...:O :P