tisdag 12 maj 2009

manchester- bradsen kom till användning

Denna gjorde jag oxå efter en skiss. När jag gick in på hemsidan för utmaningen så visade det sig att jag inte riktigt läst insruktionerna och det skulle vara nån mening med i LO:en, vilket jag inte har. Tyckte den blev rätt bra ändå. Fick använt min manchester-brads.


Är så glad att mitt internet fungerar och då även det trådlösa! Yeah! Men gud vad min stationära dator är seg! Kan inte komma ihåg att den var så innan, men å andra sidan har jag vant mig vid en nyare bärbar dator. Så nu har jag kopplat in den ist. Hela mitt liv sen fyra månader finns ju i denna. Har haft lite ont i min ena axel, vilket jag tror är från den bärbara. Har inte använt nån mus utan bara den där touchpadden. Så de tär kanske inte så konstigt. nu har jag satt i den trådlösa musen och ska se om det kankse försvinner så småning om.

8 kommentarer:

UlrikaT sa...

Så stilig den hær LOn är! Läcker effekt med de stora bradsen.

M sa...

Vilken snygg! Färgkombinationen var helt underbar!
Kram

BellaMio sa...

Japp, kan bara hålla med, tycker oxå att det bra!!

Tack för titten :)

Leonard sa...

Hej! Ska du se på Eurovision- semifinalen ikväll? Och vilket land tror du vinner?

Trevlig kväll!

Leonard

Siv Anne sa...

Så utrolig mange flotte fugle LOer du har laget. Kjempeflotte i fargene

maxell sa...

Thanks för härlig kommentar i min blog. Det gör mig glad.

Attans va läckert med manchesterbrads. De passar PERFEKT. Å att komma ihåg alla "tävlingsregler" - skriv ner dem på ett papper och gör inte som mig - glöm att kika på det sen. ;)

Nog sjutton sliter det på att sitta vid en laptop. Hoppas det löser sig med ny mus nu. Trådlöst rockar även om det kan vara långsamt i sig...

maybe*mej sa...

kul att internet funkar som det ska.. man blir ju lätt handikappad annars. jag är ju inne varje dag... inte för att de kanske är så hälsosamt men det är iallafall roligt. Din Lo blev jättefin.. trots att den saknar en mening. =) kram

Ika sa...

Jättefin Maria!

Härliga glada färger..o vilken bra bild på din fågel.

Ha det gott

Kram Ika