tisdag 26 maj 2009

Lite photshopande.

Gud, så svårt det är att välja ut foton. Fick ju ett gäng av moster. Extra svårt är det när det är andra som inte scrappar som har fotat. Tycker jag tänker på ett annat vis nu när jag fotar. Tänk en sån skillnad det kan bli när man ps:ar en bild oxå. Har bara dragit lite i några reglage för att få detta resultatet. Tack Mikaela, för att du lärde mig det!:)




Idag har jag varit riktigt flitig. Har lagt upp tre par byxor. Mamma hjälpte mig med att mäta ut hur långa de skulle va, annars gjorde jag allt själv. Lite impad är jag över mig själv. Funderade en stund på att lämna in byxorna till nån som kan, men va fan lixom. hur svårt kan det va? Dessutom har jag köpt en sviiiindyr symaskin som jag gott kan använda. Efter uppläggningen, lagade jag ett par byxor som slitits i skrevet. Andra gången jag var på dom. Älsklingsbyxor - kommer gråta den dagen jag får slänga dom!

Inga kommentarer: