måndag 11 maj 2009

Liftat

Detta kortet är ett liftat kort från Myamia.


Är lite irriterad över att jag inte har fått till mitt internet i lägenheten än. Eller det finns, men jag måste ha ett användarnamn och lösen, vilket jag ska ha fått skickat till mig men som jag inte hittade först. Så ett nytt är påväg. Hittade det gamla vilket oxå ska fungera, bara det att jag har bytat lösen som jag såklart inte kommer ihåg. Så nu måste jag ringa och fråga vad jag ska göra nu. Man vet ju inte hur lång tid de tar pås ig att skicka ut ett heller! Morr...

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hej!

Hoppas att allt är bra me ddig också. Här hemma försöker vi komma in i några rutiner igen, Aleks börjar jobba igen i morgon och då skall jag fixa två barn själv, men det skall nog gå det med.

Är du färdig med lägenheten nu??

Kram Lotta

Myamia sa...

supersnyggt!!!! gillar din tolkning! kram