torsdag 7 maj 2009

Klippte ut blommorna

Denna blev inte alls så som jag hade tänkt mig. Hade inga planer på att klippa ut blommorna, men tycker nog att den blev rätt bra såhär. Ibland tycker jag det är svårt med dekorationer. Använde mycket mer förr. Nu blir det en brads eller öljett nånstans.


Mormor och jag ska alldeles snart iväg till lägenheten för sista rycket. Tror nog att jag kan sova där inatt. Jag hoppas det iaf, då jag sover på vår uppblåsbara säng från tv-shop och mormor har min. Tv-shops sängen är inte nån större hit må jag säga! Så nu är jag trött efter två nätter på den.

6 kommentarer:

Wildärtan sa...

Tack för påhälsningen! Jag har faktiskt gjort som du - gått från mycket dekorationer till få... Lite konstigt, men jag är ju nöjd ändå:-)

En snygg och enkel LO du gjort, tycker jag:-)
Ha en bra vecka!

Annie: sa...

Den va skinfin Maria! det gilla jag =)

Sanna F sa...

Jätte snyggt blev det!

Ika sa...

Jag gillar den verklgen...Snygg Maria!

Ha en trevlig helg!

Kram Ika

Myamia sa...

skitsnygg, gillar blommorna! kram

Torill sa...

Så fine de blomstene var! Tror bestemt jeg har det arket jeg også!
Tusen takk for kommentar på LOen min! Triveligt!
hei hopp!