onsdag 13 maj 2009

Honey bee

Jag är lite i en alfabetsfrossa! Häromdagen fick jag hem chocolate - nice! Idag fick jag hem detta fina alfabetet. Honey bee heter det. Vann det på tradera och fick det för ungefär samma som de som ligger på ebay går för.



Detta är oxå som jag ska få av mamma. "Förr i tiden" kostade alfabeten mycket mer än nu. Så när mamma fråga mig vad jag ville ha i present så sa jag alfabet, för det var då jag började kolla ebay lite. Eftersom mamma alltid fått höra hur dyra alfabet är så sa hon att jag kunde få två alfabet. Jag upplyste henne om att de inte är så dyra nu (inte de begagnade och de nyare iaf), men då kunde jag få för den summan som två alfabete kostade "förr". Tack säger vi för det! :) Det bästa är att jag får redan nu använda dom! Woho...

3 kommentarer:

TesaB sa...

Vilken go mamma!!! Grattis till alfabetena! Och till underbara fåglar, jisses vad de äter spagetti!!!

Eyovine sa...

Tack för titten i min blogg =)... Vilka söta pippisar du har =D... Å finfina alster på dessa..

Ha en fin tordag!

Maja

eldh sa...

Tack för kommentarerna på min blogg.
Härligt att få nya alfabeten, snäll mamma du har!
/ Elin