söndag 24 maj 2009

Herrman långhals

Då var det dags för en till pippi-LO. Denna LO:en började inte alls bra, men tyckte det sluta rätt bra ändå. Den svarta "ringen" är en rub-on. Ångrar att jag inte köpte fler av just den. Det var flera ringar i en stor ring som man kunde klippa ut. Nu hade jag bara denna lilla snutten kvar och den passade perfekt här. Om nån vet var det säljs rub-on ringar så säg till. Jag vill ha fler!

Tänk klockan är bara 20 i 10 och jag har redan kört ett dammsugarrace i lägenheten och städat pippiarnas burar. Bra jobbat PG! Nu är det frulle, kom precis på att jag glömde gröten i micron. Oops!

5 kommentarer:

Marianne sa...

Så herlig LO! herlige farger og den rub-ons sirkelen gjorde seg jo veldig godt her!

ylva sa...

vilka glada layouter du gör :)! söta små pippifåglar också ;).

och tack! snällt av dig att berömma :).

kram kram,

Therese sa...

En helt underbar layout!!
Kram

Tanya sa...

Thanks so much for visiting my blog! Your work is gorgeous!

Nenne sa...

åh, va fint! har precis gjort en Lo med samma papper som du har här och det är så kul o inspirerande att se hur/vad andra gör med samma papper, superfint : ) Snyggt med de gröna bokstäverna till - vad är det för några?

Tack för kommentaren i min blogg - blir såå glad!

/Nenne