torsdag 28 maj 2009

Fotofixare

Häromdagen så satt jag och pysslade med foton. Har fått önskemål om att göra en sån här (se nedan) tavla av min moster med hela familjen. Eftersom jag fick ett gäng foton av henne, så kanske det skulle finnas ett fint foto på dom tillsammans där. Visst var det det. Bilden är fixad och godkänd. Ska bara bestämma vilken storlek den ska va i. Kanske jag får visa den här sen.

Denna här gjorde jag till min kusin och hennes kille. Skitbra blev den när den blev inramad och allt. Har oxå gjort denna stilen på Herrman, Frasse, Uno och Börje. Köpte ramar på Åhléns igår, så två styckern är inramade och två väntar på framkallningen. Denna gången ska jag inte ta de konstiga måtten 30 x 45. Finns ju inte en endaste ram i den storleken! Fick beskära.

1 kommentar:

Ika sa...

Så fint det blev Maria!

Ha en Trevlig Helg!

Kram Ika