måndag 4 maj 2009

Färgglatt

Det var inget bra ljus för att foto LO:erna igår. Blev lite blixt i fotot. Men men.. man ser ju ändå. Gillar fotona där fåglarna leker runt bland puzzlen. Blir lite mer färg att jobba med när man scrappar.



Då var det mesta i köket färdigt. Pappa har jobbat med kaklet i helgen. Jag bad honom klart och tydligt att inte foga innan jag kom hem. Lyssna han? Såklart inte! Blir så trött. Orakade dock inte skälla, för det är ju det ända jag gör känns det som. Blev det bra då? Nja, sådär. Kan itne psåtå att jag är jättenöjd, men det blev ok. Om det är pappa som inte förstår sig på det eller om det var svårt kakel som jag valde vet jag inte, men nu i efterhand hade jag nog hellre lagt lite pengar på att få det gjort av en som kan...

2 kommentarer:

Therese sa...

Åh så fin och färgglad layout!
Me like.
Kram

Tina J sa...

Härliga färger - gillar! :-)