måndag 11 maj 2009

chocolate

Wee.. Internet i lägenheten. Att detta inte hade kunnats fixas i onsdags fattar jag inte. Ringer till Bredbandsbolagen och säger som det är att jag vet mitt användarnamn men inte lösenet. Kopplas till support och säger allt en gång till till denna personen." Ja, men då fixar jag det här. Så om ca fem miuter så funkar det.." "Öh jaha.. så jag kan använda det?" "Javisst..." "Ok, tack så mkt" "Jag skickar ett nytt lösen över posten till dig". Varför gjordes inte detta på direkten? *suck* Men men, jag är glad, jag har internet!


Detta alfabetet (chocolate) kom hem idag. Vann en auktion till på Ebay. Woho. Detta var mest uppvärmning och jag trodde inte jag skulle vinna. Men jag tackar ju inte nej. Även detta är en present från päronen. Tackar. 19 dollar fick jag det för, har inte full koll på vad det går för i affärerna här hemma, säkert dyrare iaf. Nu väntar jag på mitt Marigold. Hoppas det inte försvinner i posten! :/

3 kommentarer:

Maria sa...

Grattis till aktionen, brukar inte heller vinna där men ja, någon gång ska väl vara den första, även för mig :-).

Kram Maria

Sanna F sa...

Grattis! Det var ju ett superbra pris för ett alfabete!!!

maxell sa...

Just det där alfabetet gillar jag massor. Tyvärr har jag inga möjligheter att använda det eller ens köpa det - även för enbart 19 dollar - för tillfället.

Men jag får väl återkomma hit å se va härligt du gör med det. :)