tisdag 26 maj 2009

5års kort

Har gjort några kort i samma stil. Här är det första. Blev inspirerad av denna blogg. Detta kortet ska en av mina kusiner som fyller fem få. Så stora de har blivit! Tiden rusar förbi.


Lilla Signe sitter mest och sover, eller så fejkar hon, så det bara är när jag tittar på henne. Imorron ska vi en sväng till vetten med henne för en allmänkoll. Hon är så skygg, ovant när man har fyra andra gangsters som det är full rulle på hela dan. Sitta på handen är inte jättepopulärt, men är man bara försiktig och närmar sig sakta så kan man få klia henne på kinden. Jag smälter! Får passa på och njuta medans hon låter mig göra det. Herrman fick jag oxå göra så på, men när han blev lite modigare så gick det inte an längre...

1 kommentar:

TesaB sa...

Gudars vilket ljuvligt barnkort!!!! Det är helt underbart!!!